2013. április 27.

Szomód City Hero.


A fenti címet én javasoltam Fabriknak, aki elektronikus zenéket csinál hobbiszinten, DJ Fabrico néven (innen a Fabrik név), majd leírtam neki, hogyan is képzeltem el a borítót - egy digitális "festmény", amin ő, hóna alatt egy lemezzel, a lenyugvó nap sugaraiban áll, mögötte csodás vidéki látkép. Valójában már korábban kiötöltem (nagyjából a Fabriquamannel egy időben) az alapokat, de most végre el is készült egy rendes változata.
Ez látható alant (pontosabban a második nekifutás, de az elsőt végül nem fejeztem be, így az fel se kerül):



Ám Fabrik utólag szólt, hogy a lemez a kezében inkább tűnik kispárnának, mint bakelitnek tokban, illetve ő azt hitte szőlőültetvényt akartam a háttérbe. Ezeket aztán kijavítottam, és ez lett belőle:



Csináltam egyébként tipografált verziót is:



Akárhogyis:
Pöpec
, vagy mi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egész pofásak ezek a kis szőlősorok :D Meg úgy az egész (Kivéve a fabrico felirat, mely eltűnik a felhők között, bár nem tudom az alkotó milyen sajátos tipográfiai elképzeléseket vonultat fel pontosan, viszont Lord Szamosferatu nem nézné jó szemmel..